8.20.2006

סבתא לאה והשוטרת

From: Morgenstern [mailto:gila_mor@zahav.net.il]
Sent: Sunday, August 20, 2006 2:24 PM

Subject: ‏לאה מורגנשטרן נעצרה ע"י המשטרה בהפגנת יחיד מול משרד רוה"מ

שלום צפריר

זה עתה חזרתי ממעצר חקירה משטרתית בתחנת מוריה.

הבוקר ניצבתי על-יד משרד ראש הממשלה ובידי שלט



"נכשלתם –‏ תתפטרו

עכשיו

לפני שאירן ורוסיה..."


ניצבתי במעבר החציה המוביל אל משרד רוה"מ.

שוטר/מאבטח [?] ניגש אלי ביקש את ת"ז שלי סרבתי [הרי עמדתי במקום שבו יש תנועה חפשית של עוברים ושבים] הוא לא התעקש. וברכנו זא"ז לשלום. ובזה הסתיים המגע בינינו .

אחרי כמה דקות נגשה אלי שוטרת וביקשה באדיבות את ת"ז שלי.

הסכמתי בתנאי שלא תרשום את מספר התעודה.

היא הסכימה. כדי לראות שאני סתם בן אדם לא מסוכן

ובזה חשבתי נגמר העניין.

כעבור כמה דקות חזרה אלי השוטרת ודרשה ממני

א. שאזוז למקום אחר בצומת

ב. שאמסור לה את פרטי ת"ז שלי.

הסכמתי לבקשה הראשונה וזזתי למקום אחר בצומת

לא הסכמתי למסור לה את ת"ז שלי לשם רישום. הרי כבר מסרתי לה אותה קודם והיא וידאה שהכל בסדר איתי.

מרגע זה יצא הכל משליטה:

היא תפסה אותי בכח עצום באמת-ידי השמאלית לפתה אותי בחוזקה וגרמה לי כאב עז עד כדי כך שבאופן אינסטינקטיבי סטרתי לה בידי הפנויה, ידי הימנית.

השוטרת הגיבה כלפי בכח רב לפתה אותי טלטלה אותי ונהגה כלפי באלימות קשה.

מרגע זה לא היה ברור לי מה קורה איתי. הייתי בהלם:

אחד המאבטחים התנפל עלי הטיח אותי לכביש, קפץ עלי, חבט אותי בכח, נחבלתי בראשי, המשקפיים שלי עפו, הכובע עף. ממש לא הבנתי מה קורה איתי.

מרגע זה הגיעו הרבה כחות בטחון להכניע את הסבתא המסוכנת.

לא התנגדתי לאיזוק.

המתנתי בסבלנות שיקחו אותי לחקירה במשטרה [מוריה]

אבל המאבטחים והשוטרים [כולל השוטרת] התמהמהו למעלה מחצי שעה כדי לרשום את פרטי האירוע.

נראה שתיאמו ביניהם עדויות.

עכשיו, אחרי שהכל הסתיים כאילו, הגיע למקום בו המתנו בחור צעיר, סטודנט שעבר במקום, כולו נרעש ונסער:

"איך אתם מתנהגים ככה לאשה ?!

הגזמתם! לא היה צריך בכלל להפעיל איזשהו כח פיזי נגדה !

מה שהמאבטח עשה היה מיותר לגמרי ! פשוט בושה !"

אינני מכירה את הבחור. הוא סתם עבר במקום במקרה.



אחרי החקירה המשטרתית שוחררתי בערבות עצמית.

ונאסר עלי להתקרב לאזור במשך 15 יום

יש לי עדיין כאבים באמת ידי השמאלית כתוצאה מהלפיתה של השוטרת

יתכן שמחר גם יופיעו סימנים כחולים



שם השוטרת סמדר ג'ני מס' אישי 1140094

שם המאבטח שחבט בי והפילני ארצה כפיר סויסה ת"ז 039900105



השוטרים מכחישים שלסטירה שלי קדמה אלימות של השוטרת כלפי.

ועוד הם טוענים שהשתוללתי כאשר עצרו אותי

ועוד טוענים שהיה צריך כח של כמה שוטרים להכניע אותי

כל זה שקר !

1 תגובות:

Anonymous אנונימי ציין...

משעשע.....





שלטים בכמויות - שלט נט

מרץ 22, 2008  

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית