4.08.2007

מכתב שכנראה לא יתפרסם

בתגובה לרשימה "שומר נפשו ירחק" מאת יוסי שריד ("הארץ", 7.2.07)

אז על פי תפיסתו של יוסי שריד, ידיים יהודיות גסות מחזיקות בהר-הבית. עוד משיכה של הקולמוס והיה כותב ידיים טמאות. אכן, על פי החוק וההסדר המינהלתי, מדינת ישראל ריבונית על כל השטח של הר הבית וברוב טפשותה, לפי תפיסתי, מצד אחד היא מאפשרת פגיעות חמורות בהר-הבית ומצד שני, מונעת מימוש זכויות הפרט המוקנות לאזרחי המדינה רק בגלל שהם...יהודים.

הרי שריד חייב לדעת, כקורא עיתון "הארץ", כי כל מטרת העבודות המתבצעות כעת היא לשמור על בטחונם האישי של אנשים אשר עומדים מתחת לסוללת העפר וגם של אלה הצועדים בשביל ההליכה הנמצאת עליה אל עבר שער המוגרבים. שנים המצב מידרדר אך שריד מחפש, אמנם ברמז עבה, את הקונספירציה, חשיבה שבדרך אסורה בעיקר לאנשי מחנה הימין אבל מתבררת כמותרת לאישי השמאל.

הוואקף בנה שני מסגדים חדשים ומתכונן לקראת הקמת צריח נוסף, רוקן את אזור "אורוות שלמה" ופיזר ממצאי ארכיאולוגיה יקרים, השחית עוד אזורים כדי למחוק כל זכר של היסטוריה יהודית, ועוד מעשים אחדים שהם פשוט בניגוד לחוק אבל אביר החוק בימים אחרים לא מוצא אפילו שעה אחת, ואפילו לא שורה אחת, כדי להגן על הצד הנפגע מפעולות אלה, כי יהודים הם. גסות אמרנו?

תוויות: ,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית