10.01.2007

הקטע שלי במדור מיקרוסקופ - בשבע ערב סוכות

מאיפה בא הכסף? מהפוליטיקה? / ישראל מידד

דבר מוזר קרה בשבוע שעבר בדרך עיתונאי רשות השידור לשולחן ניהול משא-ומתן על הפיטורים ההמוניים ברוממה כתוצאה מתוכנית הרפורמה. לא, לא נצפה בכתבות על עיתונאים מחטטים בפחי אשפה והפותחים למצלמה מקררים ריקים. לא, הם למדו קצת כלכלה.

מתברר, כפי שדה-מרקר דיווחה יעל ולצר ב- 16.9, שעשרות רבות של אלפי דולרים יוצאו על שכר טרחם של יועצים לעיתונאי רוממה והם, בשלב זה, לפחות ארבעה: יוסי קוצ'יק, עורכי הדין גלעד שר ושותפו אופיר טל וגם מרב פרסי-צדוק. אך משום מה, כולם היו קשורים לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מי כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, מי כחבר בצוות השלום שלו ומי כדוברת שלו. האם יש כאן עניין של מקריות גרידא? של קשר סמוי בין שלטון, פוליטיקה, הון ותקשורת? האם אהוד ברק מעכשיו עד סוף פרשת הרפורמה יזכה לסיקור אוהד?

אחיה גינוסר, ראש אגודת העיתונאים בירושלים, טען שרק שיקולים מקצועיים הכתיבו על בחירת היועצים. אבל גינוסר הוסיף עוד דבר מעניין כשאמר: "המאחד את האנשים האלה בעינינו הוא שהם כולם אנשי תנועת העבודה, והם באמת מבינים את חשיבות השידור הציבורי ויעשו הכל כדי שרשות השידור לא תקרוס".

אהה. ככה זה. איש מחנה הימין אינו מסוגל להבין שידור ציבורי. גם איש כמו, למשל, מנחם בגין אשר לא פיטר אף עובד רשות השידור או החליף אף מנהל מדיה שם כאשר הם ניהלו נגדו ונגד שלטונו מלחמת חורמה של הטייה וחוסר הגינות?

ושאלה אחרונה: מאיפה יבואו כל עשרות הרבות של אלפי הדולרים האלה? מרשות השידור? אולי ממפלגת העבודה? מחשבון הבנק של אהוד ברק?

תוויות: , ,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית