11.20.2007

רדיו"ש?




תחנת הרדיו החדשה תמחזר חלק מערוץ 7

יועצים משפטיים, יועצים כלכליים ויועצי תוכן יבחנו את הצעתה של קבוצה בראשות עמיחי זיון ויוסי סבן לשידורי רדיו למתנחלים. הקבוצה הינה היחידה שעברה את השלב הראשון במכרז, ואין לה מתחרים.

לפני סגירתה בגין עבירות על החוק, הייתה תחנת השידור ערוץ 7 מושא לקהל היעד של ציבור המתנחלים. אומנם הערוץ לא ישוב לשדר, אך הקול שיבקע ממקלטי הרדיו של תחנת השידור החדשה יזכיר במידה רבה את זה של ערוץ 7 הישן.

אותה גברת בשינוי אדרת? לא ממש. ל-Nfc נודע, כי המשקיעים בתחנה החדשה, תחנת 'רדיו"ש', גייסו כמה משדרני העבר של ערוץ 7, ובהם קובי סלע שישמש כמנהל התוכניות ויהושע מור יוסף, שישמש בתחנה שתוקם כאחראי תוכן. בערוץ 7 שימש מור-יוסף כמגיש וכעורך יומן "לפי שעה" וככתב בכנסת, וכיום הוא עוסק ביחסי ציבור.

הבסיס לתוכניות ברדיו החדש יהיה תוכניות עבר של ערוץ 7, אולם האופי של השידורים לא יישא אופי פוליטי ימני, ויחויב לעמוד בכללי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

ערוץ 7 עצמו אינו מחזיק במניות בתחנת הרדיו החדשה. האם יש קשר וסיכומים מוקדמים בין התחנה האזורית החדשה לערוץ 7 הישן? על כך משיב שמעון אלקבץ, יושב-ראש הדירקטוריון של התחנה החדשה באופן עקיף: "רצינו בחיבור כל הכוחות ביהודה ובשומרון. רדיו אזורי צריך וחייב לשקף את כל הזרמים. לא נתפשר ברמה התוכנית ונגייס את הטובים ביותר".

אלקבץ יודע על מה הוא מדבר. מאחוריו עומד ניסיון עשיר בתחום הרדיו. הוא מחזיק בבעלותו את רדיו דרום המפוצל וכן 50% מהמניות ברדיו תל אביב. כמו כן היה מועמד לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה ומכיר את ציבור המתנחלים בעיקר מהשנים בהן שימש כמשנה למנכ"ל חברת הירש מדיה המחזיקה בבעלות על עיתוני המגזר - "מקור ראשון" ו"הצופה" והיה מצוות ההקמה של המיזוג ביניהם. "הרצון שלנו זה לעשות רדיו שישדר למתיישבים ביהודה ושומרון ולבקעה. אנו מקבלים המון פניות ובסופו של דבר נבחר באנשים טובים שיובילו את התחנה", אומר אלקבץ.

יחד איתו הוא מביא את יוסי סבן מרדיו דרום - באר שבע ואת עמיחי זיון, תושב רבבה שבשומרון, לשעבר תלמיד בישיבת "עטרת כהנים" ומבעלי חברת יהלומים.

לפי המתוכנן, מהדורות חדשות ישודרו בכל שעה עגולה משבע בבוקר ועד לחצות ומבזקים. כמו כן ישודרו לפחות שלושה יומני של חדשות מקומיות ומהדורה אחת לילדים.

בתוך כחודשיים ימים תתכנס ועדת המכרזים של מועצת הרשות השנייה לאשר האם עמדה הקבוצה החדשה בכל תנאי המכרז ותוכל לעבור לשלב הבא של שידורים בפועל.


ראו גם ידיעה זו

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית