6.11.2008

מכתב מאלישע שפיגלמן

מר מידד הנכבד.

בשיטה הקיימת כיום ברשות השידור אין מנהג של יחידת בקרה נפרדת . את הביקורת המקצועית על הנעשה ברשות מקיימים מנהלי המחלקות והחטיבות ואילו את הביקורת באשר לעמידה בתקנות ובכללים המנהליים עושה מבקרת הפנים. הביקורת החשובה ביותר מבחינת התוכן נעשית על ידי המאזינים עצמם. ואתה אחד מהחשובים שבהם, בכל מקרה של תקלה אתה מוזמן להביע את דעתך ולהצביע על תקלה שיצאה מתחת ידי השדרנים השונים. כנציב קבילות הציבור אני מחויב לבדוק כל קבילה כזאת ולהגיע למסקנה האם באמת היתה תקלה ואם כן כיצד לתקן אותה,

באשר לפרשנים משפטיים נוספים אלה מופיעים לעיתים שכיחות הן בערוץ אחד והן בתוכניות הרדיו השונותץ כולל תוכניתו של מר משה נגבי עצמו .

בברכה

אלישע שפיגלמן
נציב קבילות הציבור
בתשובה למכתבי זה
תודה על התייחסוך.

כמובן, אנו נשארים חלוקים אם באמת יש בדברי הפרשן המשפטי פרשנות מקצועית כל הזמן או אולי, מפעם לפעם, אולי היא איננה מקצועית כי היא איננה מבוססת על העובדות.
אם אין מעקב אחר דבריו של מר נגבי מתוך רשות השידור - ואני מציע לך להתרשם מהיקף העבודה של צוות הפיקוח בבי.בי.סי. הבריטי אשר מבצע מעקב רציף אחרי העבודה המקצועית של שדריה באופן קבוע - אזי צרכני התקשורת עצמם נדרשים למלא תפקיד אזרחי של הגנה על השידור הציבורי ואני שמח שאתה מקיים דו-שיח עמנו.

אם במקרה יש בידיך את הנתונים אודות פרשני משפט אחרים אזר זכו להביע דעה ברדיו קול ישראל אשמח להכיר אותם.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית