9.02.2008

טור שלא ייכלל בבשבע כי משיהי כתבה על הנושא

ש-ש-ש-שה! תקשורת / ישראל מידד

במוצ"ש האחרונה, עלתה באתר YNET ידיעה על כך שחשוד שביום חמישי בלילה, בנם של עיתונאים מוכרים תקף שוטר. בקיצור, שוטרים רדפו אחר מכונית לאחר שנצפה צעיר מכניס לתוכה בכוח צעירה בכוח. כנראה שהוא גם חצה צמתים באור אדום ואולי אפילו תקף שוטר לאחר שנעצר.

ואולם, ככל שניסיתי, לא מצאתי אזכור פומבי שמות למעורבים ולא של שמות ההורים (אם כי נמסר לי שם). ידוע שעו"ד קבלר ביקש לשחרר את העצור בערבות ואכן, שופטת בית המשפט לשלום, גיליה רביד, שיחררה את הבחור בערבות של 6,750 שקלים ולפי הידיעה, אביו העיתונאי של הבחור שילם חצי מהסכום. עד כאן כל מה שהתפרסם בתקשורת. ובוודאי אתם שואלים יחד עמי, נו, מי הוא אותו עיתונאי, אב הבן ומשלם דמי הערבות? האם כתבי המשטרה וכתבי בתי המשפט אינם יודעים? הם לא תיחקרו מספיק? זה לא מעניין אותם? או, שכקולגות בגילדה של הברנז'ה (ותסלחו לי על שפת הלעז, תרתי-משמע) הם מחפים? האם זאת התנהגות מקצועית ראויה?

אולי. הרי בהתחשב בכך שעיתונאים כבר "מאיימים" על מפכ"ל המשטרה, כך דיווח יואב יצחק וכך מסר אורי כהן-אהרונוב, שאם ניתב אורי בר-לב יפוטר הם יתעסקו במסע פרסום השמצות נגד המפכ"ל, אולי הגיע הזמן נוכח מקרים כאלה ואחרים להקים ועדת חקירה לתפקודה של התקשורת המאיימת על הדמוקרטיה הישראלית?

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית