1.09.2009

לא שווה האגרא - הקטע שלי בטור מיקרוסקופ של בשעב

חרב גדעון/ ישראל מידד

אני מקווה שאין לי כל צורך להכביר במלים על הרשעות והנבזות בכתבותיו של גדעון לוי ב'הארץ'.

בשבוע שעבר פירסם לוי רשימה תחת הכותרת "טייסינו לא שבו בשלום", ובו טען ש"צעירים טובים מבתים טובים שמבצעים מעשים רעים... הטייסים המצוינים שלנו הם עכשיו גיבורים על חלשים...רק ממלאים פקודות כמכונת פצצות..." השבוע פירסם רשימה נוספת, "גלי צה"ל", בה טען שהתקשורת הישראלית הכינה את הקרקע ודחפה לפעולה ועוד נעמדה כשורת מקהלה אחידה כדי להריע..

אבל ברשות השידור, מחלקת התעודה החליטה לאפשר ללוי לראיין, במסגרת תוכנית בשם "שווה מחשבה", את גיבור חיל האוויר גיורא רום בין השעות 23:00 – 23:30 בערב יום שני. לוי היה ציני, סרקסטי, ערמומי, פטרוני וסירב להאמין למילה שרום אמר לגבי תכנונים, לגבי ביטול הפצצות ובנוגע למציאות של המלחמה נגד חמאס.

מדוע רשות השידור ראתה לנכון להעניק זמן מסך ללוי? לא מספיק הופעותיו ב'פוליטיקה'? אם יש ברוממה מי שחושב שלוי שווה מחשבה, אולי יש צרכני תקשורת שיחשבו שאולי הערוץ הראשון לא שווה את האגרה.


===================


המקור:

רפש העיתונות

אני מקווה שאין לי כל צורך להכביר במלים על הרשעות והנבזות של אותו גדעון לוי של "הארץ" אשר מנצל את קולמוסו כאילו היה סייף והוא דוקר ופוצע כדי לשפוך לא דיו אלא דם. הוא לא רק התמכר לאויב, הוא התמסר אליו ועל המשקל של דברי אליהו באחאב, במלכים א', כא, הרי הוא משתין בנייר ואולי עוד נראה אותו "עצור ועזוב בישראל". ובכל זאת, אסביר את כעסי אשר כעסתי.

ביום 31.12.08, פירסם לוי רשימה בכותרת "טייסינו לא שבו בשלום" ובו טען ש" צעירים טובים מבתים טובים שמבצעים מעשים רעים... הטייסים המצוינים שלנו הם עכשיו גיבורים על חלשים...רק ממלאים פקודות כמכונת פצצות...טייסינו...שמא הם שבים אליו כאנשים אטומים, עיוורים ואכזריים?" וביום 2.1.09, פירסם רשימה נוספת, "גלי צה"ל", בה טען שהתקשורת הישראלית הכינה את הקרקע ודחפה לפעולה ועוד נעמדה כשורת מקהלה אחידה כדי להריע ואין דרך אחרת או דיון ציבורי בנושא. לקרוא שטויות מעוותות ובלתי אמיתיות מרגיז.

אבל ברשות השידור, מחלקת התעודה בהפקת צבי סלטון, החליטה לאפשר לגדעון לוי לראיין, במסגרת תוכנית בשם "שווה מחשבה", את גיבור חיל האוויר גיורא רום בין השעות 23:00 – 23:30 בערב יום שני, 5.1. לוי היה ציני, סרקסטי, ערמומי, פטרוני וסירב להאמין למילה שרום אמר לגבי תכנונים, לגבי ביטול הפצצות ובנוגע למציאות של המלחמה נגד חמאס. לצערי, לוי לא נפל מכסאו כאשר תמך רום בגישה "להרוג כמה שיותר מהם".

מדוע רשות השידור ראתה לנכון להעניק זמן מסך ללוי? לא מספיק הופעותיו ב"פוליטיקה"? אם יש ברוממה מי שחושב שלוי "שווה מחשבה", אולי יש צרכני תקשורת שיחשבו שאולי הערוץ הראשון לא שווה את האגרא?



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית