1.14.2009

טליה ששון נגד, סליחה, בעד אלימות?

מתדמית:

רזי ברקאי על כך "הימין ההזוי שלנו"
טליה ששון: פסילת כ"ך מוצדקת. באותה נשימה אומרת: מי שלא יתמודד בשדה הפוליטי יגיע לאלימות ...

תימלול מגל"צ . נושא: פסילת רשימות ערביות - סוף האייטם , ראיון עם טליה ששון (אחרי מבזק 9:30)

מה בוער - רזי ברקאי , יום 18 ללחימה 13.1.2009

טליה ששון:
כל פסילה , גם אם יש טענה מוכחת , כל פסילה פוגעת במשטר הדמוקרטי במדינה. כל פסילה, ולכן הדבר הזה צריך להיות נגד עיננו.
...
רזי: מתי היית פוסלת?

טליה ששון: אני באופן אישי הייתי פוסלת באופן הכי קיצוני.
תראה, נפסלה כ"ך. אני חושבת שבצדק נפסלה כך. בזמנו -88

רזי: ישאלו חלק מהמאיזנים ישאלו אם אנחנו לא יותר רחמנים כלפי ערבים מאשר כלפי הימין ההזוי שלנו?

ששון: עזוב אותי מהאיזון הקדוש.
אני בעד זה לתת למקסימום רשימות להתמודד בשדה הפוליטי.
תבין רזי, כדאי שנבין את זה - אם לא יתמודדו בשדה הפוליטי זה ייצא באלימות ובהפרות חוק..
טליה ששון אני מאוד מודה לך

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית