5.11.2009

ומי היה מאמין

משטרת ישראל מפרה ברגל גסה את התחייבותה לבית המשפט העליון

בעקבות עתירה לבג"ץ נאלצה המשטרה לשנות את החלטתה ולהודיע לבית המשפט שתאשר כניסה להר הבית אך בניגוד להודעתה ממשיכה למנוע כניסה להר

משטרת ישראל מונעת את כניסתי להר הבית בניגוד להתחייבותה בפני בית המשפט העליון (בג"ץ).

ביום כט טבת תשס"ט (25/1/09) עצרה אותי משטרת ישראל בכניסה להר הבית על לא עוול בכפי והודיעה לי כי כניסתי להר הבית נאסרת לצמיתות.

בי"ח ניסן תשס"ט (12/5/09) הגשתי עתירה לבג"ץ כנגד המשטרה (זאת לאחר שפניתי לבתי המשפט השלום, המחוזי והעליון ובכל הערכאות נדחתה בקשתי תוך טענה כי המקום לדיון זה הוא בבג"ץ).

משטרת ישראל, אשר הבינה כי אין לה, כל עילה למניעת כניסתי להר הודיעה לבית המשפט כי היא מסירה את התנגדותה לעלייתי להר במידה ואתחייב לשמור על הסטטוס קוו בהר.

לאחר שהודעתי לבית המשפט על הסכמתי לקבל את תנאי המשטרה, קבע בית המשפט כי העתירה מיותרת מכיוון שהצדדים הגיעו להסכמה.

בעקבות הסיכום בבית המשפט הגעתי ביום א' טז אייר תשס"ט (10/5/09) לכניסה להר הבית וביקשתי להיכנס להר בהתאם למה שהתחייבה המשטרה לבית המשפט. והנה מתברר כי משטרת ישראל מצפצפת ברגל גסה על בית המשפט. השוטר בכניסה להר בירר אצל מפקדיו והודיע לי כי כניסתי להר אסורה.

מפקד המקומות הקדושים סנ"צ עופר שומר התקשר אליי טלפונית ואמר לי כי המשטרה החליטה להטיל עליי תנאים נוספים מעבר למה שהתחייבה בבית המשפט אך השבוע הוא עסוק עם האפיפיור ואין לו זמן להודיע לי מהם התנאים החדשים. הוא יוכל לפגוש אותי בעוד כעשרה ימים ואז יוכל להודיע לי מהם התנאים.

הודעתי לפרקליטות באמצעות עורך הדין אביעד ויסולי כי אני רואה בכך התנהגות זדונית ומרושעת מטעם המשטרה ומתברר כי המשטרת מסרה לבית המשפט הודעת שווא.

במידה ומשטרת ישראל תמשיך להתעלל בי, בכוונתי לתבוע את כל הקצינים תביעת פיצויים אישית.

יהודה גליק

מנכל מכון המקדש



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית