11.30.2009

והרי רק יהודים פוגעים בעצי זית, נכון?



פלסטינים נתפסו מחבלים במטעי היישוב שילה

כוחות הביטחון תפסו מספר ילדים פלסטינים המחבלים בעצי הזית בשילה. תפיסתם התאפשרה לאחר שארז בן סעדון זיהה אותם מרחוק והזעיק את כוחות הביטחון והמשטרה.

שבתי בנדט ו25/11/2009

ביום שישי האחרון נתפסו פלסטינים הפוגעים בעצי הזית בשילה וגונבים את הפרות מהעצים. הפלסטינים, אב ושלושת ילדיו הקטנים, השחיתו ושבר ענפים והשליכו על הרצפה את הפרות.

הפלסטינים נתפסו בעקבות ערנותו של ארז בן סעדון שעבר במקום וזיהה אותם מרחוק. בן סעדון מיד הזעיק את כוחות הביטחון והמשטרה ולאחר מרדף קצר הצליחו החיילים לתפוס את הילדים, האב הצליח לברוח.

הילדים טענו בפני החיילים שהם אולצו לבוא לקטוף את הפרי ולגרום נזק לעצים. לאחר תחקיר קצר ואזהרה הילדים שוחררו ועזבו את המקום באופן מידי.

כפי הנראה שזו לא הפעם הראשונה שהפלסטינים פוגעים בעצים ובפרותיהם ולכן בכוונת בעלי המטע להגביר ערנות ולשמור שמקרים כאלו לא ישנו.

חקלאי האזור צריכים להתמודד עם לא מעט קשיים,מעבר לקשיי הגידול הם צריכים גם להסתדר עם גזרות של משרדי ממשלה המכבידים לעיתים על פיתוח ושימור החקלאות באזור השומרון. ועכשיו נוספה להם עוד דאגה של גניבה והשחתת העצים בידי פלסטינים.

בעלי המטעים ישקלו את המשך דרכם בכוונה למצוא דרך להתמודד עם סכנה זו. כמו כן הם פונים לגורמי הביטחון שידאגו לפתור בעיה זו היכולה להתפתח ולהפוך גם לבעיה ביטחונית קשה
.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית