1.14.2010

יהודה גליק אל נצ"מ אבי רואיף

קטע מתוך מכתב:

...לסיום, אני מבקש לומר מספר מילים אישיות על האופן שבו אני רואה את התנהגות משטרת מרחב דוד כלפיי בשנה וחצי האחרונים.

בניגוד למה שמשטרת ישראל ניסתה להציג אותי לאורך כל התקופה הזאת, הרי שאני אומר באופן חד וברור: אני איש חוק וסדר, איש של דרכי נועם ואיש של הידברות. הייתי שמח אילו היינו יכולים להימנע מכל ה"סאגה המשפטית" שכפיתם עליי. אין לי ספק, וכפי שהתבטאתי ברוח זו עשרות פעמים, בכתב ובעל פה, כי לדעתי הדרך הנכונה והיעילה להתנהלות בין אזרחים לבין משטרה היא בדרך של הידברות.אני משוכנע כשמש בצהריים כי אילו משטרת מרחב דוד הייתה נענית לקריאתי ופותחת ערוץ הידברות מסודר עם היהודים הדתיים העולים להר ניתן היה לפתור הרבה אי הבנות הדדיות.

כידוע לך, בשנה האחרונה בחרה משטרת מרחב דוד בדרך אחרת. אני הפכתי לקרבן של השפלות, קרבן של אלימות פיזית ומילולית מצד המשטרה. עצרתם אותי פעמים אינספור במעצרי שווא. עצרתם אותי בהליכתי לתומי ברחוב, עצרתם אותי באמתלות דמיוניות שגם אתם ידעתם שהם "מצוצות מן האצבע" וכל מטרתם הייתה לצורך התעללות והתעמרות. צר לי שזו הדרך שהעדפתם על פני דרך של הידברות. אני משוכנע שבחירתכם בדרך השלילית, לא הוכיחה את עצמה ובוודאי לא הייתה נעימה אף לא לאחד מן הצדדים ואף לא לבית המשפט וכפי שביטא את הדברים כבוד השופט רובינשטיין במילים חסרות תקדים בפסקו האחרון.

על אף כל הנ"ל, הרי שאני רוצה להאמין לרוח הדברים שביטאת בפגישותינו האחרונות. אני רוצה לקוות כי אכן בכוונתכם לפתוח בדף חדש וברוח חדשה (למרות שהקצינים האחרים שנכחו בפגישות לא הצליחו להתאפק גם לאחר דבריך, והעדיפו להתבטא כלפיי באותו מעמד עצמו בגסות בוטה עד שאתה בעצמך נאלצת להעיר להם).

מבחינתי גישה חדשה שכזאת תיענה מצידי בהדדיות מלאה ובשיתוף פעולה פורה.

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית