1.03.2010

שייח מוניס?

ותודה ל"תדמית":-

ביום חמישי התראיין ח"כ ד"ר ג'מאל זחאלקה בתוכנית "ערב חדש" של הטלויזיה החינוכית.המראיינים, דן מרגלית ורונן ברגמן, שאלו אותו לגבי ההפגנה בו השתתף, ליד הגדר בעזה, הפגנת הזדהות עם תושבי עזה תוך יצירת קשר עם שלטון החמאס ברצועה.
לאחר כמה דקות שידור - יצא זחאלקה מכליו, לאחר שמרגלית קורא לו "חצוף", בעקבות דבריו על אהוד ברק ש"שומע מוסיקה קלאסית ורוצח ילדים". מרגלית וזחאלקה מתכתשים מילולית.

מרגלית דורש ממנו לצאת, זחאלקה צועק ומוציא את השד מהבקבוק לפני שהוא יוצא מהאולפן:
גם שייח' מוניס הוא שטח כבוש!
למי שלא זוכר: שייח' מוניס הוא כפר ערבי שנכבש בתש"ח, ועל חורבותיו קמה אונ' תל-אביב, ושוכנים בו אחר כבוד גם האוניברסיטה הפתוחה והטלויזיה החינוכית.
הקישו כאן לצפיה בהקלטת הראיון מהטלויזיה החינוכית
היכנסו והגיבו, יש כבר מאות תגובות, רבות מהן מהצד הערבי-שמאלני-קיצוני. !

הערה: ההקלטה הראשונה עלתה ליוטיוב בלי קטע הסיום עם שייח' מוניס. הצפיות והתגובות הרבות הן בהקלטה הראשונה.

ההקלטה הרצ"ב היא ההקלטה המלאה.

קטע הסיום נשמע כך:

זאחלקה (נשמע ברקע) : אל תגיד חצוף, אל תגיד תלך כבר..מרגלית : אתה יכול לתת לי לעבוד?..זאחלקה (נשמע ברקע צועק) : זה שייח מונס פה..מרגלית : מה אתה.. (פונה לעברו כנשוך נחש) מה?.. פה זה שייח מונס? הנה יצא האמת..זה מה שאתה רוצה.. אתה רוצה לכבוש את כאן (מכה על השולחן בחוזקה)..אתה רוצה לכבוש את כאן..אתה רוצה לכבוש את כאן
זאחלקה (ממשיך לצעוק ברקע) : כי אתה אומר לי תלך מפה..מרגלית : אתה רוצה לכבוש כאן, אתה רוצה לכבוש כאן..זאחלקה (ברקע) : אני רוצה שאתה ואני נחיה ביחד.. בדמוקרטיה אמיתית, בשויון..בשויון אמיתי..מרגלית (בזלזול) : אתה מדבר על דמוקרטיה?זאחלקה (ברקע) : אתה אומר לי תלך מפה..מי אתה בכלל..
מרגלית : שלום, שלוםזאחלקה (ברקע) : אני בן הארץ.. אתה מהגר..מרגלית : מה אתה אומר? (מפנה ראשו אחורנית)) מה אתה אומר?, אני מהגר?? אתה חצוף!מרגלית (לברגמן) : בוא תתחיל אתה.

את התמלול המלא אפשר לקרוא כאן

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית