5.17.2011

אבל איזה חריש?


מוועד מתיישבי בנימין נמסר, כי בעקבות הלחץ הציבורי והקריאה לציבור היהודי להגיע לשטח, הצבא ביטל את החריש הערבי שתוכנן בגוש שילה.




 
מאות תושבים נקראו להגיע – יום החריש בשילה בוטל
ו׳ באייר ה׳תשע״א (10/05/2011)

בעקבות לחץ ציבורי על ראשי הצבא, יחד עם הודעות שנשלחו למאות נאמני ארץ ישראל להגיע היום לגבעות שילה, לשמירה על היישובים, בוטלה פעילות חקלאית ערבית שתוכננה להיום באזור שילה באבטחת הצבא.

לתושבי גוש שילה נודע אתמול (שלישי) כי צה"ל אישר קיום חריש של ערבים בתוך גוש שילה. החריש אמור להתקיים בשטחים הנמצאים בין הישוב אש קודש לגבעת עלי עין.

מדובר בשטחים הנמצאים בעומק השטח שבבעלות יהודית ושנים ארוכות לא הגיעו ערבים למקום. תושבי גוש שילה אומרים הלילה כי "מדובר בהפקרות בטחונית ממדרגה ראשונה. אלו שטחים של הישובים ואין כל סיבה שלמקום יכנסו ערבים".

התושבים קראו לציבור להגיע למקום בשעות הבוקר ולהגן על השטחים. "נגן על האדמות ולא ניתן לאויבים להיכנס אל שטח הישובים ולסכן את חיינו כמו שראינו באיתמר. ברור לכל בר דעת שמכניסת ערבים לשטחי הישובים נובע סיכון בטחוני חמור".

במקביל התקיימו מגעים בין גורמים שונים בבנימין לבין צה"ל וזאת על מנת לבטל את ההחלטה. הבוקר (ד) בעקבות הלחץ הציבורי, יחד עם הודעות שנשלחו למאות נאמני ארץ ישראל להגיע היום לגבעות שילה לשמירה על היישובים, בוטלה הפעילות החקלאית.

 
^

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית