5.20.2011

מעלים אש ועשן בשמעון הצדיק

הילולת ל"ג בעומר בשכונת שמעון הצדיק בירושלים

כבכל שנה, יתכנסו רבבות אלפי ישראל בל"ג בעומר סביב מערת קברו של שמעון הצדיק בירושלים להילולה המסורתית. בתורת הסוד מבואר כי רבי שמעון בר יוחאי ושמעון הצדיק – שניהם מאותו שורש נשמה. לכן נהגו לערוך הילולה בל"ג בעומר גם בקברו של שמעון הצדיק בירושלים, במקביל להילולת ההמונים במירון.
ועד מתיישבי שמעון הצדיק קורא לכל עם ישראל לבוא להילולה, ולהוכיח לאנרכיסטים ולעולם כולו כי עם ישראל בהמוניו תומך בייהוד ירושלים ומתנגד למסירתה לידי מרצחים. "המתיישבים במקום עומדים בגבורה מול מסע רדיפה ערבי-אנרכיסטי-תקשורתי, ובטוחנו כי בואם של רבבות יהודים למקום יעודד את ההתיישבות היהודית בשכונת שמעון הצדיק ויחזק אותה".
במקום יתקיימו לאורך כל היום טקסי ההדלקה והחלאקֶה המסורתיים. תזמורת כליזמרים תנגן ביום ההילולה. לאורך כל שעות היממה יתקיימו סיורים מודרכים חינם להכרת השכונה והשורשים היהודיים שבה, והשנה ניתן אישור מיוחד מהקונסוליה הצרפתית לביקור בקברי המלכים המצויים בשכונת שמעון הצדיק.
בהשתדלות הרב בני אלון והרב יוסף שוינגר, הותקנו לאחרונה בשכונת שמעון הצדיק מצלמות אבטחה בעלוּת של כחצי מיליון שקלים, למען שמירת ביטחונם האישי של המתפללים במשך כל ימות השנה. האירוע באישור כוחות הביטחון ובאבטחה שלהם.
לפרטים ואירועים דובר שמעון הצדיק יוני יוסף 052-6378558

1 תגובות:

Anonymous מצלמות אבטחה ציין...

זה מהלך מצוין להתקין מצלמות אבטחה.

מאי 25, 2011  

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית