12.06.2011

ואיפה היו העיתונאים ביום ראשון?

הודעה לעיתונות
סיור העיתונאים הגדול ביותר ביש"ע
125 עיתונאים ואנשי תקשורת בכירים מישראל ומגרמניה ביקרו אתמול (א') בכל רחבי יהודה ושומרון במסגרת הסיור הגדול ביותר שערכה מנהלת ההסברה של מועצת יש"ע, מאז קמה לפני שנה וחצי.
הסיור הינו חלק מסמינר גדול בנושא הסכסוך הישראלי-ערבי שארגנה קרן ברטלסמן – קרן גרמנית שפועלת להעצמת אנשי תקשורת ועובדי מדינה בכירים.

שלושה אוטובוסים מלאים בעיתונאים הבכירים ביותר ממערכות התקשורת בגרמניה וכן עיתונאים בכירים מישראל ובהם ירון דקל, מרב מיכאלי, שרה ב"ק, דב גילהר ונטשה מוזגוביה סיירו במקביל בגוש עציון, בבנימין ובשומרון. זאת לאחר שבשבת נפגשו העיתונאים עם נציגי הרשות הפלסטינית ברמאללה.
את הקבוצות הובילו במרחבי יש"ע נפתלי בנט – מנכ"ל מועצת יש"ע, תמר אסרף – רכזת ההסברה והדוברת של המועצה האזורית מטה בנימין ואיב הרו – מורת דרך ואשת הסברה. המסיירים ביקרו בין היתר בסניף "רמי לוי" בשער בנימין שם פגשו את בעל הרשת, איש העסקים רמי לוי, ביקב פסגות ובמכינה הקדם-צבאית בעלי, כמו גם במפעל ליפסקי בברקן ובאתרי התיירות בגוש עציון, וזכו לשמוע סקירה מפי ראש מועצת גוש עציון שאול גולדשטיין וראש עיריית אריאל רון נחמן.
כל הקבוצות חתמו את היום ברב-שיח עם תושבים מרחבי יש"ע ושמעו על החיים בהתיישבות, על מגוון הדעות ועל האמונה בהמשך ההתפתחות וגידול האוכלוסייה והיישובים.
מיכאלה, אחת המשתתפות, אמרה כי "כל היום מראים לנו בטלוויזיה תדמית של מלחמה, קרוואנים ומקומות צפופים וקטנים, וכעת פגשנו לתדהמתנו מקומות יפים וגדולים שלא ניתן להזיז סתם כך. אנשים רוצים לחיות כאן ויש מקום לכולם, זה שטח גדול ואפשר להסתדר".
סמנכ"ל מועצת יש"ע, יגאל דילמוני, העומד בראש מערך ההסברה של המועצה אומר כי "זהו יום שיא שבו הצלחנו לארח כ-130 עיתונאים ואנשי צוות בכל רחבי יהודה ושומרון ולהפגיש אותם עם ההתיישבות. היה זה יום מורכב מאוד עם תכנית מגוונת שמטרתה לחשוף בפני המשתתפים את יהודה ושומרון כפי שלא הכירו ולא ראו דרך מסכי הטלוויזיה. לשמחתנו הסיור הצליח להציג את ההתיישבות ואת עוצמתה. ניכר כי המארגנים והמשתתפים יצאו מהסיור אחרת ממה שנכנסו אליו".
^

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית